logo

Getting started with Digital Marketing

Getting started with Digital Marketing

Ετικέτες:

Θέλαμε καιρό τώρα να ετοιμάσουμε αυτό το άρθρο για να καταγράψουμε τους τρόπους με τους οποίοους μπορεί κανείς να ξεκινήσει μόνος του την εκπαίδευσή του στον τομέα του digital marketing.

Προφανώς, όσα παρουσιάζουμε εδώ δεν είμαι οριστική λίστα προτάσεων – είναι σίγουρο ότι υπάρχουν αρκετές ακόμη προτάσεις που μπορούμε να μελετήσουμε και να τις ενσωματώσουμε στο άρθρο μας μελλοντικά. Επίσης, δεν λαμβάνουμε υπόψη ολοκληρωμένα προγράμματα όπως σεμινάρια, workshop ή μεταπτυχιακά διπλώματα τα οποία, το καθένα με διαφορετική οπτική, κόστος και χρόνο, προετοιμάζουν έναν νδιαφερόμενο για την ενασχόλησή του με το digital marketing.

Academies – Certifications

Google Analytics Academy

https://analytics.google.com/analytics/academy/

Κατά την άποψή μας, το Analytics Academy είναι μάλλον η καλύτερη αφετηρία για να ξεκινήσει κανείς την εκπαίδευσή του στο digital marketing. Ο λόγος είναι ότι τα analytics είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο στο digital marketing και η συγκεκριμένη σειρά μαθημάτων βοηθά σημαντικά έναν marketeer να καταλάβει γρήγορα πολλά ενδιαφέροντα concept όπως πώς λειτουργεί ένας analytics tracker, από που προέρχονται οι επισκέπτες μιας ιστοσελίδας, ποια αποτελέσματα δημιουργούν μέσα σε ένα website ή μια online εφαρμογή, και άλλα.

Google Academy for Ads

https://academy.exceedlms.com/

Εδώ μπορείτε να βρείτε online μαθήματα σχετικά με τα Google AdWords, το Digital Transformation, το Mobile και το Programmatic advertising και αρκετά ακόμη. Μπορείτε, μάλιστα, να παρακολουθήσετε τα μαθήματα και από την αντίστοιχη εφαρμογή σε Android.

Facebook Blueprint

https://www.facebook.com/blueprint

Εδώ μπορείτε να βρείτε μαθήματα και οδηγούς προσαρμοσμένα στους στόχους σας, τουλάχιστον όπως το αντιλαμβάνεται η πλατφόρμα του Facebook. Για παράδειγμα, μπορείτε να βρείτε μαθήματα για τα διαφορετικά ad formats του Facebook, τις online πωλήσεις, τη διαχείριση διαφημίσεων και άλλα.

Hubspot Academy

https://academy.hubspot.com/

Το Hubspot είναι η marketing πλατφόρμα με τη μάλλον μεγαλύτερη επιρροή στον τομέα του inbound marketing. Από εδώ μπορείτε να βρείτε υλικό για το inbound marketing, το content marketing, τις πωλήσεις και πολλά άλλα.

Hootsuite Academy

https://hootsuite.com/education

Το Hootsuite αφιερώνει το εκπαιδευτικό του πρόγραμμα σε δύο τομείς: στην εκπαίδευση στη χρήση του ίδιου του εργαλείου του Hootsuite και στα social media, τα οποία είναι και η ειδικότητά του.

MailChimp Learning Resources

https://mailchimp.com/resources/

Η συγκεκριμένη ενότητα του MailChimp δεν παρέχει κάποιου είδους certification, ωστόσο έχει πάρα πολλές χρήσιμες συμβουλές για όσους ενδιαφέρονται για το email marketing, το marketing automation και γενικότερα την ψηφιακή παρουσία επιχειρήσεων και οργανισμών.

Blogs and other sources

Το αντικείμενο του digital marketing αλλάζει συνεχώς και χρειάζεται κανείς να παρακολουθεί τις εξελίξεις για να μπορεί να εκμεταλλεύεται όλες τις σύγχρονες μεθόδους και εργαλεία.

Πέρα από τα certifications και τα πλούσια σε υλικό academies, προτείνουμε εδώ έναν τρόπο να παρακολουθείτε μια σειρά από χρήσιμες πηγές και να οργανώσετε τη μελέτη σας. Εν προκειμένω, εννοούμε το συνδυασμό του Feedly και του Pocket.

Feedly

Το Feedly (https://feedly.com/) είναι ένας RSS Reader ο οποίος μας βοηθά να εγγραφούμε σε RSS feed από ιστοσελίδες σε όλο τον κόσμο. Γενικότερα, σε έναν RSS Reader μπορούμε να προσθέσουμε σχεδόν όποια πηγή θέλουμε, αρκεί αυτή η πηγή να δίνει πρόσβαση στο περιεχόμενό της μέσω RSS (η μεγάλη πλειοψηφία των website και blog το κάνει αυτό).


Pocket

Το Pocket (https://getpocket.com/) είναι μια υπηρεσία τύπου “read-it-later”, δηλαδή μας δίνει τη δυνατότητα να αποθηκεύουμε ένα link και να επιστρέφουμε σε αυτό όποια στιγμή θέλουμε. Ακόμη κι όταν διαβάσουμε αυτό που θα έχουμε αποθηκεύσει, όλα τα άρθρα μένουν στο Archive του Pocket και μπορούμε να τα ξαναβρούμε όποια στιγμή θελήσουμε.

Ποιες πηγές να παρακολουθώ

Μια καλή αρχή είναι τα επίσημα blog των εταιριών και των εργαλείων με τη μεγαλύτερη επίδραση στον τομέα του digital marketing. Για παράδειγμα, μπορείτε να δείτε τα Facebook Business News (https://www.facebook.com/business/news) και το αντίστοιχο Facebook Developers News (https://developers.facebook.com/blog/), το blog του Instagram (https://business.instagram.com/blog), του LinkedIn (https://blog.linkedin.com/), του Pinterest (https://business.pinterest.com/en/blog) και του MailChimp (https://blog.mailchimp.com/).

Επίσης, υπάρχουν μια σειρά από πολύ καλά blog και πηγές εκεί έξω οι οποίες παρακολουθούν από πολύ κοντά τις εξελίξεις και δίνουν πολύ χρήσιμες συμβουλές και insights. Από αυτά, τα αγαπημένα μας είναι τα blog του Buffer (https://blog.bufferapp.com/), του Moz (https://moz.com/blog), του Hubspot (https://blog.hubspot.com/) και του Econsultancy (https://econsultancy.com/blog/).

Τέλος, υπάρχουν και οι online τοποθεσίες όπως το Quora (https://www.quora.com/) όπου μπορεί κανείς να βρει ερωτήσεις και απαντήσεις σχεδόν για τα πάντα εκεί έξω, ή το Medium όπου πάρα πολλοί αρθρογράφοι και εταιρίες δημοσιεύουν τη δική τους αρθρογραφία (δείτε για παράδειγμα τις ετικέτες /tag/digital-marketing, /tag/social-media-marketing ή /tag/content-marketing).


Photo by Redd Angelo on Unsplash

2 found this helpful