logo

Digital Marketing

Πως καθορίζω την εμφάνιση της ιστοσελίδας μου στο Facebook

Ετικέτες:

Ο οδηγός που διαβάζετε έχει μια σειρά από εφαρμογές πέρα από το Facebook – αρχικά σε όλα τα υπόλοιπα social media αλλά και για διάφορες άλλες πλατφόρμες και εργαλεία. Open Graph protocol Ο λόγος που εξηγεί αυτή την… ευελιξία είναι ότι σε όλες αυτές τις περιπτώσεις βασιζόμαστε σε ένα κοινά αναγνωρισμένο πρωτόκολλο, το Open Graph: Το Open Graph (συντ. OG) μάς δίνει τη δυνατότητα να ορίσουμε κάποιες βασικές πληροφορίες για την ιστοσελίδα μας, και κατ’ελάχιστο έναν τίτλο, έναν τύπο, μια εικόνα […]

Getting started with Digital Marketing

Ετικέτες:

Θέλαμε καιρό τώρα να ετοιμάσουμε αυτό το άρθρο για να καταγράψουμε τους τρόπους με τους οποίοους μπορεί κανείς να ξεκινήσει μόνος του την εκπαίδευσή του στον τομέα του digital marketing. Προφανώς, όσα παρουσιάζουμε εδώ δεν είμαι οριστική λίστα προτάσεων – είναι σίγουρο ότι υπάρχουν αρκετές ακόμη προτάσεις που μπορούμε να μελετήσουμε και να τις ενσωματώσουμε στο άρθρο μας μελλοντικά. Επίσης, δεν λαμβάνουμε υπόψη ολοκληρωμένα προγράμματα όπως σεμινάρια, workshop ή μεταπτυχιακά διπλώματα τα οποία, το καθένα με διαφορετική οπτική, κόστος και […]

Εγκατάσταση Facebook Pixel

Ετικέτες:

Η δημιουργία και η εγκατάσταση του Facebook Pixel είναι μια σχετικά απλή διαδικασία για την μεγάλη πλειοψηφία των χρήσεών του. Γίνεται με την προσθήκη ενός standard κομματιού κώδικα σε όλες τις σελίδες της ιστοσελίδας.

Δημιουργία Facebook Audiences

Ετικέτες:

Η στόχευσή μας στο Facbeook, εν τέλει, εκφράζεται με τη δημιουργία των κατάλληλων audiences. Μας ενδιαφέρει να δημιουργήσουμε μια σειρά από audiences που θα αντιπροσωπεύουν το υπάρχον κοινό μας, αλλά και θα μας βοηθούν να προσεγγίσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα τα κοινά-στόχοι.

Local Awareness Ads

Ετικέτες:

Η δημιουργία και η εγκατάσταση του Facebook Pixel είναι μια σχετικά απλή διαδικασία για την μεγάλη πλειοψηφία των χρήσεών του. Γίνεται με την προσθήκη ενός standard κομματιού κώδικα σε όλες τις σελίδες της ιστοσελίδας.